شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله

شبـــاب العمـــــار


 
الرئيسيةالتسجيلس .و .جالمجموعاتدخول


شاطر | 
 

 دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 9:10 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام علي سيدنا محمد عليه وعلي آله وأصحابه أجمعين

أما بعد ...

يجول في خاطرى منذ فترة ليست بالقليلة بعض الأفكار والتطويرات والتي تهدف إلي خدمة

أنفسنا كشباب وخدمة بلدنا الغالية العمار

أعتقد أن منتدي شباب العمار قرب عقولنا وثقافتنا وأيضا قلوبنا من بعضها البعض

ولكن ماذا بعد ذلك ؟؟

هل يعقل أن نكون أبناء قرية واحدة ونكون في هذه الحالة من التواصل المستمر بدون أي

إستغلال لهذا التواصل

بمعني يعني إحنا المفروض نستغل التواصل اللي بينا ونترجمه لحاجة ملموسة

حاجة نقدر بيها نعمل حاجة

أو علي الأقل نكون يد واحدة مع بعض علي أرض الواقع

نتفاعل بالشكل الصحيح ونستغل تجمعنا بشكل صحيح

ولهذا أنا أقترح عليكم هذا الإقتراح

وأعلم أنها فكرة قد تجد الرفض التام .ولكن علي رأي المثل يصابت ياتنين عور مبسوط

أنا بقترح عليكم إننا مع بعض نكون جمعية إجتماعية نطلق عليها

جمعية شباب العمار

نتفاعل من خلالها بشكل جيد وبتواصل أكبر وبتأثير حقيقي في مجتمعنا المحيط

أعتقد اننا لو إتفقنا علي هذا هيكون فعلا لينا تأثير وكيان حقيقي في بلدنا ونقدر نخدمها بشكل سليم

فهل من مؤيد وهل من معارض

منظر أرائكم وتفاعلكم

.................

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ




عدل سابقا من قبل عادل امام في الأربعاء 30 يوليو 2008, 11:12 pm عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:27 am

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

فكرهه حلوه بس صعبه التنفيذ مش بحبطك والله بس فعلا صعبه

قبل كده كان فى فكره زى دى بس منفعتش بسسب احباط بعض الناس لينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:35 am

إحباط أيه بس يكنزي الكلمة دي مش في قموسي خالص

بس أنتي موافقة ومستعدة تشتركي في جمعية بالشكل ده ولا لا هو ده السؤال اللي

المطلوب إجابته بصراحة

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:40 am

ان شاء الله مستعده انا مستعده جدا كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:46 am

أيوة كدا هو دا الكلام ومتقليش ناس تحبطنا إحنا لو عايزين حاجة هنعملها

وبعدين حد يقدر يدخل يحبطنا والله يبقي هو اللي جابه لروحه مبسوط

وكمان إحنا ملناش دعوة بالتجارب القديمة ممكن نتكلم عنها لو هنستفاد منها

لكن هنقول غيرنا منجحشي يبقي أكيد إحنا هنفشل ده كلام غير مقبول بالمرة

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:50 am

اوكى اتمنى نعمل حاجه بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MhmeD A ElSaLaM
عضو


ذكر
عدد الرسائل : 5776
العمر : 29
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:50 am



حبيبى يا عادل هيصة





أنا كنت كلمت عمرو أمام فى موضوع زى دا تمام والفكرة عجبتو جدااااا



وقال أنو كان بيتكلم معاك فى فكرة شبيه أعتقد أنها هى اللى أنت طرحتها دى



ان شاء الله نتقابل على أرض الواقع بردوا ونطرحها وبعدين نعرضها على المنتدى واللى يحب



يشارك معانا يتفضل



وانا طبعا مويد لفكرة الجمعية جدااا ..وتريبا سالت على كل أجراتها .بس للاسف صعبة أووى



أنا بردوا مش بحبط ولا حاجة .. مبسوط دى حقيقة ..وانا شاء الله لينا لقاء فى القريب العاجل


_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


لو كان باستطاعتي رزم الأماكن في حقيبة سفر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 10:57 am

هو دا الكلام يحضرت الأفوكاتو

بس إيه صعبة دي هو إحنا عيال ولا أيه

صعبة مش صعبة نتفق الأول وبعدين لو فيها قتيل هنفذها هنفذها بتشديد النون كمان مبسوط

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
MhmeD A ElSaLaM
عضو


ذكر
عدد الرسائل : 5776
العمر : 29
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 11:05 am


أحييك على حماسك يا عادل

وزيادة فة كدة أنا جيبت كتاب عن كيفية أنشاء جمعية خيرية لانى طبعا أنا لسة على قدى أوووى


الموضوع محتاج ان 4 أو5 أعضاء اللى هايبقو فى مجلس أدارة الجمعية بيروحو أمن الدولة

للتحرى وكدة وأجراءاات روتينية "وخاصة أحنا شباب فممكن الموضوع يبا صعب شوية "

ثانيا "العطايا.:............ يا عادل
فلوس بندفعها علشان تمشى الموضوع

بس ان شاء الله كلة يهون بأمر الله

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


لو كان باستطاعتي رزم الأماكن في حقيبة سفر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 11:14 am

إنت عارف يمحمد لو إتقفلت في وشنا وعملنا تجمعات ودية مش هتفرق معانا

لكن تأكد إنها بإذن الله مش هتقفل بس عايزين حماس ورجالة عايزة تعمل

حاجة لبلدها بجد . رجالة يكون ليها موقف وقت اللزوم . يعني رجالة قلبها واحد

فكرها واحد نواياها كلها خير . وبنات عايزة تسعي إنها يكون ليها دور في تغيير

مستقبل ولدها للأفضل بإذن الله

ربنا المعين ونشوف أراء الجميع وتكون علي نفس درجة حماسة

أم يوسف ومحمد عبدالسلام (ريتش مان)

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
Ahmed A_Alim Zayed
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 1409
العمر : 30
المكان : al_amar
الحالة : single
الهواية : OTC
تاريخ التسجيل : 25/04/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 11:47 am

أنا مطلوب فورا لهذا الموضوع..
أنا أهه ..انا معاكو ..
مفيش احباط ياكنزي...
عشان متقوليش في ناس في المنتدى تخصص احباط..ههههه
لسه فاكر الكلمة من موضوع جمعية رسالة لميشو...
مبنساش حاجة خالص..
ده انا قلبي اسود بشكل..ههههههه
يلا شدوا حيلكوا كده وربنا يكرمكوا ..

_________________________
وُلد ليدع الحياة تشكله كيفما تشاء تداعبه حينا وتقهره حينا أخرى تبدلت أهدافه فسمت .. تصلدت إرادته فقويت .. اشتعلت نار الانتقام به فثار.. في حين... أُرهفت مشاعره فذابت .. رق قلبه فخفق دقاته ..
عزمت روحه أن تطير لتحمل معها آلام البشر..لم تنتهي الحياة منه بعد ..لتلامس فكره فيتغير نظراته إلى كل ما حوله... لتكون نابعة فقط من وحي عالَمه..إنه عالم يخصني فشل غيري في التعرف عليه..

Dr.A7MED 3BD L3AlIM ZAYED
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 11:57 am

هههههههههههههه خلاص بقى انت مبتنساش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:06 pm

يدكتور لو شايف إن في عقبات أو أي حاجة إحنا مش شيفنها إكتبها

إحنا مش مجرد متحمسين أو عاطفيين هنتحمس يومين وبعد كدا هنام

إنا عارف إن أهم حاجة الإستمرار والعمل الجاد وده الواجب اللي هيلتزم بيه

كل واحد هيحط أيده في أيدنا

منتظرينك تقول كل اللي عندك

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
MhmeD A ElSaLaM
عضو


ذكر
عدد الرسائل : 5776
العمر : 29
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:14 pm

اقتباس :
يلا شدوا حيلكوا كده وربنا يكرمكوا ..



هو انت مش ناوى تبأ معانا ولا أيه يا أحمد

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


لو كان باستطاعتي رزم الأماكن في حقيبة سفر


عدل سابقا من قبل rich man في السبت 14 يونيو 2008, 12:20 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
Ahmed A_Alim Zayed
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 1409
العمر : 30
المكان : al_amar
الحالة : single
الهواية : OTC
تاريخ التسجيل : 25/04/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:16 pm

السلام عليكم..
أنا رجعت تاني عشان احبطكم...ههههههه
أولا قد طرح ميشو منذ فترة طويلة موضوع مشابه وأنت ياعادل تعيد الطرح بثياب جديدة..
ولكن لاتزال الأمور غامضة فلابد أن ترسم أهداف الجمعية وتعرضها علينا ومن خلال ذلك ماذا نتوقع من عراكيل في الطريق لأصابة الاهداف ومحاولة تفادي العقبات..
ثانيا اتمنى ألا بدفن الموضوع بطياته ولانضعه على الرف يعلوه التراب كسابقه من موضوعات مهمة..

_________________________
وُلد ليدع الحياة تشكله كيفما تشاء تداعبه حينا وتقهره حينا أخرى تبدلت أهدافه فسمت .. تصلدت إرادته فقويت .. اشتعلت نار الانتقام به فثار.. في حين... أُرهفت مشاعره فذابت .. رق قلبه فخفق دقاته ..
عزمت روحه أن تطير لتحمل معها آلام البشر..لم تنتهي الحياة منه بعد ..لتلامس فكره فيتغير نظراته إلى كل ما حوله... لتكون نابعة فقط من وحي عالَمه..إنه عالم يخصني فشل غيري في التعرف عليه..

Dr.A7MED 3BD L3AlIM ZAYED
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed A_Alim Zayed
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 1409
العمر : 30
المكان : al_amar
الحالة : single
الهواية : OTC
تاريخ التسجيل : 25/04/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:19 pm

معاكوا ان شاء الله بس نشوف الاهداف ايه؟؟
وبلاش جمعية موثقة ونجري على تراخيص وكده..
يكفينا ان تكون مؤسسة شبابية بسيطة بدون رسميات كاجتماعات الاصدقاء ..

_________________________
وُلد ليدع الحياة تشكله كيفما تشاء تداعبه حينا وتقهره حينا أخرى تبدلت أهدافه فسمت .. تصلدت إرادته فقويت .. اشتعلت نار الانتقام به فثار.. في حين... أُرهفت مشاعره فذابت .. رق قلبه فخفق دقاته ..
عزمت روحه أن تطير لتحمل معها آلام البشر..لم تنتهي الحياة منه بعد ..لتلامس فكره فيتغير نظراته إلى كل ما حوله... لتكون نابعة فقط من وحي عالَمه..إنه عالم يخصني فشل غيري في التعرف عليه..

Dr.A7MED 3BD L3AlIM ZAYED
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:22 pm



إحنا بنطرح فكرة يدكتور

والفكرة هي

إن إحنا نعمل حاجة لبلدنا نخدمها بجد نساعد اللي نقدر نساعده نتفق مرة واحدة ونقول

نعم مع بعض وبردو نقول لا مع بعض تكون لينا روح واحدة دماغ واحدة قلب واحد

كيان واحد يجمعنا نقف مع بعض ضد أي حد يحاول يهدنا ويهد بلدنا نحط قواعد سليمة لولدنا

نبني ونعلي ونمجد بلدنا

هي دي الفكرة واللي ملهاش وسيلة للحل غير إننا نكون مع بعض

روح واحدة في كيان واحد

والكيان ده

جمعية شباب العمار

اللي مش أنا ولا إنت ولا ريتش مان ولا كنزي ولا أي حد لواحده هيحط أهدافها

لإن ببساطة أهدفها هي أهداف بلدنا وفكرها هو فكر ولاد بلدنا

واللي هيكونها وهيبنيها هو إحنا ولاد البلد دي




_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ




عدل سابقا من قبل عادل امام في السبت 14 يونيو 2008, 12:25 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
MhmeD A ElSaLaM
عضو


ذكر
عدد الرسائل : 5776
العمر : 29
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:23 pm



ماشى الكلام بس نحاول الاول وان كان فى عقبات نخليها زى قلت



و بعدين فى عقليات وهمم من شباب العمار لا يستهان بها وناس معانا فى المنتدى بردو عايزة تعمل حاجة بس مش هاينفع كل واحد يعمل حاجة لوحدة ...لو بقينا يد واحدة ونتفق على الاهداف ..هيبقى شى جميل جداا


_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


لو كان باستطاعتي رزم الأماكن في حقيبة سفر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:31 pm

اقتباس :

وبلاش جمعية موثقة ونجري على تراخيص وكده..
يكفينا ان تكون مؤسسة شبابية بسيطة بدون رسميات كاجتماعات الاصدقاء ..

سوري يدكتور ده أخر خيار ممكن نفكر فيه إحنا هنجري علي تراخيص

وهنحاول ونجاهد وإن شاء الله هنحقق اللي عايزينه

ولما نعجز والدنيا تتسدد في وشنا هيبقي ده الحل الوحيد

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
Ahmed A_Alim Zayed
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 1409
العمر : 30
المكان : al_amar
الحالة : single
الهواية : OTC
تاريخ التسجيل : 25/04/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:37 pm

زي ماتحبوا...مفيش مشكلة...
وكمان ممكن اساعدكوا في حكاية التراخيص دي ان شاء الله ...
بس لو حصل أي حاجة زعيم الجماعة مين ؟؟؟ عادل امام...
هههههههه...

_________________________
وُلد ليدع الحياة تشكله كيفما تشاء تداعبه حينا وتقهره حينا أخرى تبدلت أهدافه فسمت .. تصلدت إرادته فقويت .. اشتعلت نار الانتقام به فثار.. في حين... أُرهفت مشاعره فذابت .. رق قلبه فخفق دقاته ..
عزمت روحه أن تطير لتحمل معها آلام البشر..لم تنتهي الحياة منه بعد ..لتلامس فكره فيتغير نظراته إلى كل ما حوله... لتكون نابعة فقط من وحي عالَمه..إنه عالم يخصني فشل غيري في التعرف عليه..

Dr.A7MED 3BD L3AlIM ZAYED
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:39 pm

جماعه...؟ اخوان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MhmeD A ElSaLaM
عضو


ذكر
عدد الرسائل : 5776
العمر : 29
المكان : عطشان والمية قريب؛ عطشان عطشان عطشان ؛الخطوة عزاب ومتاهة ؛والحلم اخضر وعجيب؛ وانا كل مااقول التوبة ترمينى الماقدير؛ حبيبى يا نجمة ليلى يا منورى السراديب مكتوب على كف العاشق؛ روح بلدك يا غريب
الحالة : واقع
الهواية : جـمـع الغبــــار
تاريخ التسجيل : 04/07/2007
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:40 pm



أكيد عادل طبعا مبسوط



وانت أمير الجماعة



وأنا مليش دعوة بيكم خالص مبسوط




_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


لو كان باستطاعتي رزم الأماكن في حقيبة سفر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://mohammedaelsalam.blogspot.com/
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:41 pm



حلو أوي موضوع المساعدة في التراخيص دي ..... هو دا الكلام يكبير



دلوقتي مطلوب شباب



ننتظر إلي أن يأتي المساء ونشوف الرجالة الجدعان والبنات الشجعان



اللي هنا رأيهم هيبقي أيه هما كمان


_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
Ahmed A-Elalim Mansour
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 8155
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 29/06/2007
التـقــييــم : 4

مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:43 pm

بقول ايه مش عايزين هزار ونقلبها شات أم يوسف متواجدة ومستنية علي كلمة واحدة
وتدخل وتنشر العدوي مبسوط

_________________________
ِ

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


في عيوني يا بلادي شامخة .. يا عمار المجد يا رمز الشموخ


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://ahmed-amar.blogspot.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)   السبت 14 يونيو 2008, 12:46 pm

ربنا يسامحك انا عدوى :لاع0غ:

وربنا انا بسمعكوا بس مش بتكلم حتى


عدل سابقا من قبل كنزى في السبت 14 يونيو 2008, 12:55 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
دعوة للإيجابية (رابطة شباب العمار)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب العمـــــار :: المنــــــــتدي العــــــــام :: ركـن المفكرين ..-
انتقل الى: