شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله

شبـــاب العمـــــار


 
الرئيسيةالتسجيلس .و .جالمجموعاتدخول


شاطر | 
 

 حتتنا ولا حتتكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
إسلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 2667
الحالة : متزوج
تاريخ التسجيل : 09/03/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: حتتنا ولا حتتكم   الجمعة 14 أغسطس 2009, 3:49 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بصراحة أنا داخل أتفشخر شوية بحتتنا


- الوحدة الصحية في حتتنا ( يعني احنا اللي بنعالجكم ونطعمكم )
- المجلس المحلي في حتتنا (يعني السلطة عندنا)
- مكنة المية ( يعني بنشربكم )
- السوق ( يعني بناكلكم )
- المطافي ( يعني نطفي حرايقكم )
- البريد
- بنك القرية
- الموقف
- المقابر
- ده حتى المولد بيبقى عندنا
- و العمدة عندنا
- والجديد بقى ان عضو مجلس الشعب كمان بقى من عندنا
- و مية شروق اللي بتشتروها هي كمان من عندنا


معلش يا جماعة لازم نكون واقعيين ونعترف ان حتتنا تنفع بلد مستقلة أما حتتكم فبصراحة تموت من غير حتتنا
وماتنسوش ان احنا الأساس والأقدم
و مش عشان عندكو مركز الشباب و السيبر بتاع النت يبقى خلاص تتنططوا

ركزوا شوية كده واعقلوها وقولوا عندك حق واحنا كلنا بلد واحدة وحتتنا وحتتكم واحد
بدل ما كل شوية بنسمع ان حتتنا ميتة و حتتكم مصهللة و الكلام اللي لا يودي و لا يجيب ده و لو اتحسبت بالورقة و القلم يبقى معلش هتكتشفوا الحقيقة المرة

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


عدل سابقا من قبل إسلام في الخميس 09 سبتمبر 2010, 12:51 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
إسلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 2667
الحالة : متزوج
تاريخ التسجيل : 09/03/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الجمعة 19 مارس 2010, 8:51 am

أبناء حتتنا الكرام الأفاضل
كفاية أر على الحتة بقى و لازم ناخد عظة من قطعان النور امبارح
القماح عينه وحشة و بترشأ و المثل بيقول العين فلقت الحجر
يبقى يعني مش هتقطع علينا النور و مكنة المية تولع هي كمان في لمح البصر
ياريت كله يكتب المعوذتين يا جماعة

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الجمعة 19 مارس 2010, 8:57 am

يا عم اسلام

القرد فى عين حتتكم غزال

وبعدين اعترف بقى ان الخدمات فى الحته عندكم تعبانه

دى حتى خط النور بتاعكم مش من عندنا ومن بلد تانيه

خلونا ساكتين




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد القماح
عماري محترف
عماري محترف


ذكر
عدد الرسائل : 10921
العمر : 29
المكان : ملتقى النت
الحالة : ميزان حياتي ناقص حته وكل ما أوزن ألاقي لسه ناقصلي حته أحط حته تقل حته وأجيب قميص تضيع چاكته وأعيش لي ساعة يفوتني سته وكل ما أوزن ألاقي ناقص أقول بناقص لو هي حته أتاري لسه ولسه تاخد سنين وحته وحاجات تسيبني وحاجات تاخدني لحاجات تخبط في كل حته وأقول ها نفرح ف يوم ها نفرح ويوم مانفرح علي الله يفضل في القلب حته
الهواية : معدش
تاريخ التسجيل : 16/04/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الجمعة 19 مارس 2010, 3:33 pm

الحته الى بيقول عليها اسلام بقالها 3 ايام نورها قاطع
ياحته لحد الان شغاله على اللمبه الجاز


_________________________

قــمــة الألـــــم :

هــــو أن تـــكـتشــف صـــدفــة أنـــك كــنــت تــعــيـش وســـط دوامـــة مـــن الأكــــاذيــب

♫ღ.KaMMa7 . ღ♫
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://sheko_teto2010@yahoo.com
احمد القماح
عماري محترف
عماري محترف


ذكر
عدد الرسائل : 10921
العمر : 29
المكان : ملتقى النت
الحالة : ميزان حياتي ناقص حته وكل ما أوزن ألاقي لسه ناقصلي حته أحط حته تقل حته وأجيب قميص تضيع چاكته وأعيش لي ساعة يفوتني سته وكل ما أوزن ألاقي ناقص أقول بناقص لو هي حته أتاري لسه ولسه تاخد سنين وحته وحاجات تسيبني وحاجات تاخدني لحاجات تخبط في كل حته وأقول ها نفرح ف يوم ها نفرح ويوم مانفرح علي الله يفضل في القلب حته
الهواية : معدش
تاريخ التسجيل : 16/04/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الجمعة 19 مارس 2010, 3:43 pm



قولولى كده الاسفلت هيجى عندكم زى عندنا

دا انتوا لما تحبوا تخرجوا وتشموا هوا وتشوفوا الدنيا

تيجوا عندنا

ولما تحبوا تتعشوا تونه بالشطه انت وحتتكم تجبوها من عندنا

وان كان على شروق ففتحه فرع عندنا

وان كان على المطافى فمطافى بنها اقرب لنا

والاسعاف والمستشفيات والجمعيات وبتوع الفاكهه

والشبكه عند الاستاذ صبرى الى منور ارضنا

وصيدليات متعدش كفايه الدكتور وهبه والعيادات الى منتشره عندنا

اكبر مسجد جنبنا

اشهر قهوه هنا

يادارين وطفايه وشنطة اسعافات اوليه


وان كان عندكم ايمن فتحى
ف عندنا المدرسه الى خرجت ايمن فتحى
المدرسه الفكريه
بلا فخر
يعنى الفراخ البلدى والرز البلدى والبرتقال البلدى وكل ده
فى كيس واحد
ههههههههههههههههههههه

_________________________

قــمــة الألـــــم :

هــــو أن تـــكـتشــف صـــدفــة أنـــك كــنــت تــعــيـش وســـط دوامـــة مـــن الأكــــاذيــب

♫ღ.KaMMa7 . ღ♫
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://sheko_teto2010@yahoo.com
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 33
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الإثنين 22 مارس 2010, 12:01 pm

ياة انت لسة بتتكلمة فى الموضوع دة

والله موضوع فى غاية الروعة

هههههههههههههههههههههههه

وبرضة مفيش غير زمالك العمار حتتنا

ولا ايمن فتحى ولا الهدار ولا الناموس بتاعهم دة

احنا الاصل

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل


انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الإثنين 22 مارس 2010, 7:44 pm

معذرة يا أبو حازم

هى إسمها جاردن سيتى العمار

علشان بس منثيرش نقطة الزملكاوية والأهلاوية وكده

هى

جاردن سيتى العمار

_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
إسلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 2667
الحالة : متزوج
تاريخ التسجيل : 09/03/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الإثنين 22 مارس 2010, 10:49 pm

يا جماعة هي القصة دي مش هتخلص و هنقعد بقى اللي نعيده نزيده
كلامك يا قماح انت وأبو حازم قديم جدا كلاكيت عاشر مرة
اسطوانة مشروخة و كل شوية تكرروها و نرد عليكو و بردو ترجعوا من جديد لنفس السيناريو المكرر
هاتوا جديد يا جماعة خلاص عرفنا حكاية الناموس و الترعة و الكلام القصر ديل ده كله
لو تاخدوا بالكو بس هتكتشفوا ان أنا من الأول بلعب على مميزات حتتنا و ما ذكرتش مساويء حتتكم
و انتو على العكس مركزين في مساويء حتتنا و عمالين تتطلعوا القطط الفطسانة فيها و سايبين حتتكم من غير ما تتكلموا عنها و ده في رأيي ضعف
ثم كمان زمالك ايه و جاردن سيتي ايه يا جماعة
قولنا قبل كده ان الزمالك و جاردن سيتي في منتهى الهدوء و السكون
يعني حتتنا هي اللي ممكن تتشبه بكده
أما انتو ممكن نقول مثلا شبرا أو بولاق أو امبابة حاجة زحمة و هيصة يعني
معلش أنا آسف جدا بس الحقيقة دايما بتصدم كده

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الإثنين 22 مارس 2010, 11:12 pm

بس بس قطعت قلبى
هعيط ناقص امشى الملك فلوس من الرايح والجاى
علشان يبقى فى كل بيت فى حتتكم علبة برسول راجون
وكمان نجيب شوية تراب مكان الترعه القديمه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل


انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 6:21 am

اقتباس :
ثم كمان زمالك ايه و جاردن سيتي ايه يا جماعة
قولنا قبل كده ان الزمالك و جاردن سيتي في منتهى الهدوء و السكون
يعني حتتنا هي اللي ممكن تتشبه بكده
أما انتو ممكن نقول مثلا شبرا أو بولاق أو امبابة حاجة زحمة و هيصة يعني
معلش أنا آسف جدا بس الحقيقة دايما بتصدم كده

تقصد مكان راقى فيه كل الامكانيات اللى ممكن تحتاجها

أنا عمرى ما أحتجت حاجة ومشيتلها مشوار

فى ثواااااااااااااااااانى كل حاجة حوالينا

ولا بننزل بلد ......هه ولا بننزل بلد ولا أى حاااااااااااااجة

لأننا أحنا أصلا فى قلب البلد النابض

وبعدين الناس ماشية وراحة وجاية فى أسلوب ممتاز متحضر

و متنكروش كلكم من قلوبكم نفسكم تبقوا هنا فى حتتنا

وده على لسان ناس كتير منكم قولتوها بس مش فى الموضوع ده

هنا إنتوا واخدين موقف ومش عارفين ترجعوا فيه

مع إن إنتم لو قولتم الحقيقة إحنا مش هنقول عليكم حاجة

والإعتراف بالحق فضيلة

_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل


انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 6:37 am

معذرة يا جماعة ع الرد اللى فات ده

أستاذ إسلام القائد بتاعى فى المجموعة بتاعتنا

ومينفعش أعارض أى كلمة هو يقولها

سورى

أجمل حتة فى الحياة هى حتة المجموعة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

وفوتكم بعافية

_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
عمرو البكرى
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 4342
العمر : 31
المكان : العمار
الحالة : متزوج
الهواية : الدخول على منتدى شباب العمار
تاريخ التسجيل : 23/10/2008
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 8:24 am

إسلام كتب:
يا جماعة هي القصة دي مش هتخلص و هنقعد بقى اللي نعيده نزيده
كلامك يا قماح انت وأبو حازم قديم جدا كلاكيت عاشر مرة
اسطوانة مشروخة و كل شوية تكرروها و نرد عليكو و بردو ترجعوا من جديد لنفس السيناريو المكرر
هاتوا جديد يا جماعة خلاص عرفنا حكاية الناموس و الترعة و الكلام القصر ديل ده كله
لو تاخدوا بالكو بس هتكتشفوا ان أنا من الأول بلعب على مميزات حتتنا و ما ذكرتش مساويء حتتكم
و انتو على العكس مركزين في مساويء حتتنا و عمالين تتطلعوا القطط الفطسانة فيها و سايبين حتتكم من غير ما تتكلموا عنها و ده في رأيي ضعف
ثم كمان زمالك ايه و جاردن سيتي ايه يا جماعة
قولنا قبل كده ان الزمالك و جاردن سيتي في منتهى الهدوء و السكون
يعني حتتنا هي اللي ممكن تتشبه بكده
أما انتو ممكن نقول مثلا شبرا أو بولاق أو امبابة حاجة زحمة و هيصة يعني
معلش أنا آسف جدا بس الحقيقة دايما بتصدم كده


ايوة احنا حتتنا احسن واهدى حتة فى العمار مش عايزة كلام

_________________________
[center]بالله عليك صلى على النبى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 8:42 am

ايه يا عم اسلام
الموضوع كدا مبقاش فيه شفافيه انت هتشترى الاعضاء
علشان فى فريقهم اهااااا
انا بطالب بحذف الموضوع


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fahd
عماري مكسر الدنيا
عماري مكسر الدنيا


ذكر
عدد الرسائل : 338
العمر : 24
المكان : العمار
الحالة : اعزب
الهواية : الحب
تاريخ التسجيل : 02/09/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 8:56 am

ابو عجور وبس

_________________________
الـعيون قـد تنسى من رأت ..لكن القلوب لا تنسى من أحـبت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 33
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 10:22 am

برضة بتوع ترعة ابوحمام والمواسير والغربان والجديان

والهدار وايمن فتحى بيتكلمة بص يا سلم احنا الاصل والباقى تقليد

وانضف واجمل حتة فيكى يا عمار حتتنا

وكفاية انى غلبتكم فى حتتكم وفى بيتكم

وغلبت مين احمد طلعت علشان اكد ان حتتنا ولادة

وسلملى على كفر الناموس قصدى حتتكم

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 10:32 am

اقتباس :
وانضف واجمل حتة فيكى يا عمار حتتنا
آهاااااااا
انت هتهيص يا ابو حازم
امال حتتنا احنا فين وبعدين انتو فو شاااااااارع جانبى
مش على الرئيسى وكلمة اهدى حته
دى حقيقيه فعلا علشان انتو اصلا بكتركم 3 بيوت فى الشارع
وباقى البيوت مهجوره

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 33
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 10:36 am

أحمد صلاح هلالي كتب:
اقتباس :
وانضف واجمل حتة فيكى يا عمار حتتنا
آهاااااااا
انت هتهيص يا ابو حازم
امال حتتنا احنا فين وبعدين انتو فو شاااااااارع جانبى
مش على الرئيسى وكلمة اهدى حته
دى حقيقيه فعلا علشان انتو اصلا بكتركم 3 بيوت فى الشارع
وباقى البيوت مهجوره


اسم الله على حتتكم ياخويا

هى دى حتة ينسكن فيها

كلها تراب وزحمة وقرف

احنا زمالك العمار او جاردن سيتى العمار


_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل


انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 4:22 pm

أحمد صلاح هلالي كتب:
ايه يا عم اسلام
الموضوع كدا مبقاش فيه شفافيه انت هتشترى الاعضاء
علشان فى فريقهم اهااااا




يشترى الأعضاء؟؟؟

لو سمحت اللفظ ده خطأ

إحنا اللى عندنا إحترام وتبجيل لكلام الليدر بتاعنا

مفيش حاجة إسمها يشترينا

أوك؟؟؟

_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الثلاثاء 23 مارس 2010, 4:46 pm

اســـــــــــــف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إسلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 2667
الحالة : متزوج
تاريخ التسجيل : 09/03/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 1:13 am

طيب ايه رأيك يا حنين تنقلي محل الإقامة
وأحاول أقنع أجمد مهندس و بوكي كمان علشان تبقى مجموعتنا كلها من حتتنا
و نغير اسم المجموعة و نخليه أنا مـ الحتة دي

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل


انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 9:15 am

هههههههه

حاضر أوعدك هحاول فى أقرب فرصة

_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 33
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 10:03 am

اسلام بيك بلا حتتكم بلا كلام فاضى

وانتى يا حنين عايزة تسيبى الحتة اللى اتربيتى فيها وكبرتى فيها

وتروحى كفر الناموس بتوع ترعة ابو حمام
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اخص
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إسلام
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
عدد الرسائل : 2667
الحالة : متزوج
تاريخ التسجيل : 09/03/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 7:00 pm

خليك انت في السحلب بتاعك يا عم أحمد
عديت عليك النهاردة الصبح وانت قاعد تأربع في كوباية السحلب و بصيتلك فيها بصة تمام وأكيد جالك مغص
و سلمت عليك و انت مخدتش بالك علشان كنت مندمج
أكيد طعمها كان حلو

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rana Mahmoud
مشرف منتدي الأسرة
مشرف منتدي الأسرة


انثى
عدد الرسائل : 960
العمر : 26
المكان : .....................
الحالة : ...........................
الهواية : ....................................
تاريخ التسجيل : 24/08/2008
التـقــييــم : 2

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 8:29 pm

إسلام كتب:
طيب ايه رأيك يا حنين تنقلي محل الإقامة
وأحاول أقنع أجمد مهندس و بوكي كمان علشان تبقى مجموعتنا كلها من حتتنا
و نغير اسم المجموعة و نخليه أنا مـ الحتة دي

ههههههههههههه

احنا بردوا تقريبا قريبين جدااااااا من حتتكم يا أستاذ إسلام

عندنا طبعا مسجد المغازى أشهر مسجد فى البلد

وجمبنا دوار العمدة بغض النظر عن ان العمدة قريبنا يعنى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ومدرسة العمار للتعليم الأساسى

والمعهد الدينى

وبردوا السوق قريب جدا مننا

وقريبين بردوا من الموقف

وتقريبا احنا أعلى منطقة فى البلد وكمان فى مركز البلد يعنى بنوصل لاى مكان بسهولة جداااا

_________________________









كان يـــــــــــــ مكان ــــــــــــــا .....

rana mahmoud

Bo0o0o0o0o0ky


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Amr Emam
عماري أصيل
عماري أصيل


ذكر
عدد الرسائل : 10742
العمر : 31
المكان : قلب مصر
الحالة : خاطب مستجد
الهواية : المعرفة والإبداع
تاريخ التسجيل : 12/04/2007
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الأربعاء 24 مارس 2010, 9:09 pm

يا اسلام باشا

عاوزين نخرج لأبعد من كده

عاوزين نخرج للعالمية

وبدل ما تبقى حتتنا ولا حتتكم

تبقى (بلدنا ولا بلدكم)

انت فاهمنى طبعا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ايه رايك ؟؟

_________________________




وَاتَّقُوا يَوْمًا تُرْجَعُونَ فِيهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى كُلُّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ وَهُمْ لَا يُظْلَمُونَ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد رفعت
عماري مبدع
عماري مبدع


ذكر
عدد الرسائل : 838
العمر : 34
المكان : العمار
الحالة : متزوج
الهواية : كرة القدم
تاريخ التسجيل : 24/03/2007
التـقــييــم : 3

مُساهمةموضوع: رد: حتتنا ولا حتتكم   الخميس 25 مارس 2010, 5:29 am

اسلام بيك ان كنت تقصد بحتتكم الجنب كلة اللى ناحيتكم

فا انا وكل اهل حتة ابو عجور وراك ولك ان تفتخر اكثر مما انت مفتخر

كل وراك يا ريس

وشكر للاستاذة حنين والتى طبعا ان نقلت الى حتتنا ستكون اضافة فهى شاعرة المنتدى واخت اعزلناس الاستاذ احمد


ولا نريد ان نخوض خطأ فى اى حتة حتى لا يكون للرياسة علاقة بتلك الحتة فنسبب احراج لها


ويكفينى محامى المنتدى النزية لنفتخر بة


وكمان ابو المنتدى الدكتور احمد طلعت اطال الله عمرة حبيب الكل من الحتة


وشكرا يا استاذ اسلام ودمت مدافعا عنا اخ وصديق وقائد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حتتنا ولا حتتكم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 12 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب العمـــــار :: المنــــــــتدي العــــــــام :: قهوة شباب العمار-
انتقل الى: