شبـــاب العمـــــار
إضغط دخول وإدخل فورا
وإلا إعرف إن الفيسبوك هو اللي منعك
واحشتونا والله

شبـــاب العمـــــار


 
الرئيسيةالتسجيلس .و .جالمجموعاتدخول


شاطر | 
 

 متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    السبت 09 يوليو 2011, 10:53 am

متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


قبل الإجابة على هذا السؤال يجب التفكير أولاً في حل للغز الغامض:
متى يفوز الزمالك بالدوري المصري الممتاز؟
متى يعود هذا الفريق الكبير إلى منصة التتويج بالبطولة الأكبر في مصر؟



_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد محيي عبد العاطي
مشرف المنتدى الأدبي
مشرف المنتدى الأدبي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1185
العمر : 32
المكان : أنا مصري موريتانيا وجيبوتي وعمان
الحالة : أقاتل الأوراق
الهواية : محمود درويش
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
التـقــييــم : 9

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    السبت 09 يوليو 2011, 2:16 pm

لو سقط الثقب من الإبرة..!
لو هوت الحفرة في حفرة..!
لو سكِرت قنينة خـمره..!
لو مات الضِّحك من الحسرة..!
لو قص الغيم أظافره ،
لو أنجبت النسمة صخرة..!
فسأؤمن في صحة هذا ،
وأُقِرُّ وأبصِم بالعشرة..
لكنْ..لن أؤمن بالمرة ،
بالدرع ببيت الخطين
أو أن لديهم بالملعب
أدنى فكره

_________________________


" قم يا صلاح الدين ، قم " ، حتى اشتكى مرقده من حوله العفونة

كم مرة في العام توقظونه ،

كم مرة على جدار الجبن تجلدونه ،

أيطلب الأحياء من أمواتهم معونة ،

دعوا صلاح الدين في ترابه واحترموا سكونه ،

لأنه لو قام حقا بينكم فسوف تقتلونه

أحمد مطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?idfrom=652&a
حنين
عماري أصيل
عماري أصيل
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10048
العمر : 28
المكان : بلدى العمار مين زيها .؟!
الحالة : الحمد لله
الهواية : الغلاسة
تاريخ التسجيل : 11/05/2007
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    السبت 09 يوليو 2011, 10:08 pm

احمد محيي عبد العاطي كتب:
لو سقط الثقب من الإبرة..!
لو هوت الحفرة في حفرة..!
لو سكِرت قنينة خـمره..!
لو مات الضِّحك من الحسرة..!
لو قص الغيم أظافره ،
لو أنجبت النسمة صخرة..!
فسأؤمن في صحة هذا ،
وأُقِرُّ وأبصِم بالعشرة..
لكنْ..لن أؤمن بالمرة ،
بالدرع ببيت الخطين
أو أن لديهم بالملعب
أدنى فكره

بالظبط


_________________________


فى ناس بتشوفها مرة و تعيش جواك سنين

و ناس فى كل مرة ,,, تشوفها تقول دى مين

و ناس تاخد حاجات و ناس بتسيب حاجات

و ناس ويا الساعات بتروح و تسيب حنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabab-el3amar.the-up.com/montada-f40/topic-t20132.htm#22
Ahmed elshaer
عماري أصيل
عماري أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1955
العمر : 28
المكان : فى الصحراااااااااااء
الحالة : عبوووووووووود عالحدود
الهواية : اسمى فعلااااااااا الشاعر مش هواية
تاريخ التسجيل : 16/04/2011
التـقــييــم : 0

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    السبت 09 يوليو 2011, 10:16 pm

انتو وحشين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ان شاء الله الدورى اللى جاى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________________
عبووووووووووود
على
الحدوووووووووووووووود
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد محيي عبد العاطي
مشرف المنتدى الأدبي
مشرف المنتدى الأدبي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1185
العمر : 32
المكان : أنا مصري موريتانيا وجيبوتي وعمان
الحالة : أقاتل الأوراق
الهواية : محمود درويش
تاريخ التسجيل : 13/10/2009
التـقــييــم : 9

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الأحد 10 يوليو 2011, 5:22 pm

حنين كتب:
احمد محيي عبد العاطي كتب:
لو سقط الثقب من الإبرة..!
لو هوت الحفرة في حفرة..!
لو سكِرت قنينة خـمره..!
لو مات الضِّحك من الحسرة..!
لو قص الغيم أظافره ،
لو أنجبت النسمة صخرة..!
فسأؤمن في صحة هذا ،
وأُقِرُّ وأبصِم بالعشرة..
لكنْ..لن أؤمن بالمرة ،
بالدرع ببيت الخطين
أو أن لديهم بالملعب
أدنى فكره

بالظبط


:\\

_________________________


" قم يا صلاح الدين ، قم " ، حتى اشتكى مرقده من حوله العفونة

كم مرة في العام توقظونه ،

كم مرة على جدار الجبن تجلدونه ،

أيطلب الأحياء من أمواتهم معونة ،

دعوا صلاح الدين في ترابه واحترموا سكونه ،

لأنه لو قام حقا بينكم فسوف تقتلونه

أحمد مطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamweb.net/newlibrary/display_book.php?idfrom=652&a
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 11 يوليو 2011, 3:47 pm

يا جماعة احنا عايزين نتناقش بجدية شوية
بعيد بقى على ان انا اهلاوى وانت زملكاوى
والكلام ده

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 11 يوليو 2011, 3:47 pm

بطـوله الدورى الدور الاول كانت قويه جداً ولكن التوقف بسبب الثوره اثر على مستواها فى الدور الثانى بشكل كبير
لا اريد ان اجزم ولكن بدرجه كبيره كدنا ان نرى افضل دورى مصرى فى السنوات العشرين الاخيره
الحمد لله على كـل حـال

بطـوله الكـاس ليست قويه ولكـن مفاجائتها تضيف نوع من الاثاره بخروج الكبار احياناً من الفرق الصغيره والمغموره

مش حابب اتكلم على نقطه احتكـار الاهلاويه للبطـوله
فقط اقول ان الزمالك خرج من اصعب كبوه مرت عليه فى تاريخه

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marwa
مشرف المنتدي العام
مشرف المنتدي العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1985
العمر : 33
المكان : alamar
الحالة : married
الهواية : nothing
تاريخ التسجيل : 23/05/2010
التـقــييــم : 2

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 11 يوليو 2011, 8:02 pm

يا جماعه احنا النادى بتاعنا واقع ماديا واللاعيبه مش لاقيه المقابل المادى اللى يشجعهم على اللعب

وان شاء الله مستوى النادى هيتحسن بس لما الاداره تتحسن

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 34
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 03 أكتوبر 2011, 7:17 pm




مش عارف واحد اهلاوى ومش سايبنا فى حالنا حد كان اشتكالك ولا انت فعلا ظريق

وعلى رأى المثل خد البنانا

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 34
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 03 أكتوبر 2011, 7:19 pm


انــا مش عـــارف اتــــغيـــــر
كـــــل مـــا اقـــول هتـــغـــيـــر تـــــحـــصــــل حـــاجـــة تـــــرجــعــنــي
عن كــل الــلــي انـــا نـــاويــلــه

كــل مــا اقــــول انــا هـــبــدأ
اعــيــش حـــيـــاتـــي بـــمــبـــدأ بــرجع بــــضـــعــف تـــانــي
ومـــش بــس انـــا بـــضــعــف اوي

أيـــــــــوة بــفــوق لـــمــا بـــروق واحــاســب نــــفــسي بــكــم ســـؤال
وارجـــع اقــــول مـــفـــيــش مــخـــلـــوق مـــبــيـــغــلــطــش دة شـــئ محـــال

وارجـــع تـــاني اغــلـــط تـــانــــي
كــــأني بـــكـــلـــم واحـــد تــــانــي
انـــا زعـــلان مــن نـــفـــسي حــقــيــقـــي
انـــا غــلـــطــان وضــعــيــف وانـــانـــي

عــ الحـــال دة بـــقـــالـــي كتييييييييييير


الحل عندى خد البنانا

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
muhamad yusif allam
مشرف قسم كلام فى السياسه
مشرف قسم كلام فى السياسه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1280
العمر : 27
المكان : العمار
الحالة : عايش والحمد لله
الهواية : Economics & Political science
تاريخ التسجيل : 05/02/2008
التـقــييــم : 3

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 03 أكتوبر 2011, 10:14 pm

احلي ما في جمهور الفارس الابيض وانا منهم انهم يعيشون ع الامل ويحلمون ببكرة مش زي جمهور الاحمر نايم وعارف اني الدوري نهاية الموسم في الجزيرة وانا بقولهاااااااااااااااااااا بعلو الصوت ان شاء الله الزمالك بطل الدوري موسم 2011_ 2012 وغدا لناظره قريب ياااااااااااحمر...

_________________________
نحمل الخير لمصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a7med maher
عماري محترف
عماري محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 3526
العمر : 26
المكان : العمار
الحالة : مرتبط
الهواية : ر
تاريخ التسجيل : 02/08/2008
التـقــييــم : 5

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 03 أكتوبر 2011, 10:18 pm

يا جدعان يعنى لناخد بطولات وده الطبيعى لتاعنا من زمان زمان اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووى

انتو بفا اول بطول تقربوا منها هتعمللنا صداع ايه يا جدعان والله ما فارقه حوار الكاس ده والله نفسى الزمالك تاخده

وبعدين قلنا غالب ومغلوب ومنتكلمش عن الغيب الدورى هيبقى طويل والملعب هو الى هيتكلم
وانا يا جدعان لقلكم من قلبى يارب ربنا يكرمكم زى ما كرم جابر وتاخدو الكاس

_________________________



أبتسمت عندما لم أحصل علي ما أريد وفهمت .. ان الله يريد لي ان أحصل علي اكثر مما أريد فصبرت وأبتسمت من جديد


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الأربعاء 05 أكتوبر 2011, 6:39 pm

A7Med Reda كتب:



مش عارف واحد اهلاوى ومش سايبنا فى حالنا حد كان اشتكالك ولا انت فعلا ظريق

وعلى رأى المثل خد البنانا


هههههههههه صبرك عليا

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الأربعاء 05 أكتوبر 2011, 6:40 pm

A7Med Reda كتب:

انــا مش عـــارف اتــــغيـــــر
كـــــل مـــا اقـــول هتـــغـــيـــر تـــــحـــصــــل حـــاجـــة تـــــرجــعــنــي
عن كــل الــلــي انـــا نـــاويــلــه

كــل مــا اقــــول انــا هـــبــدأ
اعــيــش حـــيـــاتـــي بـــمــبـــدأ بــرجع بــــضـــعــف تـــانــي
ومـــش بــس انـــا بـــضــعــف اوي

أيـــــــــوة بــفــوق لـــمــا بـــروق واحــاســب نــــفــسي بــكــم ســـؤال
وارجـــع اقــــول مـــفـــيــش مــخـــلـــوق مـــبــيـــغــلــطــش دة شـــئ محـــال

وارجـــع تـــاني اغــلـــط تـــانــــي
كــــأني بـــكـــلـــم واحـــد تــــانــي
انـــا زعـــلان مــن نـــفـــسي حــقــيــقـــي
انـــا غــلـــطــان وضــعــيــف وانـــانـــي

عــ الحـــال دة بـــقـــالـــي كتييييييييييير


الحل عندى خد البنانا

طب والنبى انا عايز اعرف
التوقيع بتاعى ماله ومال الموضوع

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A7Med Reda
عماري أصيل
عماري أصيل
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 611
العمر : 34
المكان : العمار
الحالة : عادية جدا ولكنى جئت بالزهور ونظرت لسماء واللون البنفسجى لاكى اتذكر ما فات من عمرى وسيرت تحت شمس الله فى طريق ملئتوة بالورود وسار علية الطفل الذى بداخلى وقد نام طفل واستيقظ فسار شابا جميلا وضل طريق الورود وسئما اضطراب الطرق فلعن مهو علية فلا يمكنى الهروب من القدر ومازلت اتخيل صورة الراحل على طريق الورود وتحت شمس الله
الهواية : السباحة * سماع الموسيقى الهادئة *
تاريخ التسجيل : 18/03/2010
التـقــييــم : 1

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الإثنين 10 أكتوبر 2011, 9:49 pm

كركر

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وتـــــــــــــــــــــمضى الايـــــــــــــــــام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ESLAM GODA
مدير المنتدي
مدير المنتدي
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2967
العمر : 27
المكان : نفس المكان
الحالة : تـــــــــــعــــــــــــــــبــــــــــــــــــــان
الهواية : م......ف....ي.....ش
تاريخ التسجيل : 27/03/2011
التـقــييــم : 12

مُساهمةموضوع: رد: متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!    الخميس 13 أكتوبر 2011, 6:30 pm

كركر كركر كركر كركر كركر كركر 42\\ 42\\

_________________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

رحمة الله عليك يااعز واغلى اخ وصديق
كنت بالامس القريب معنا
وستظل اليوم وغدا معانا ايضا
انت فى قلوبنا مهما طال الزمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
متى يفعلها الزمالك ويفوز بالدوري؟!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شبـــاب العمـــــار :: منتدي الرياضة :: الكورة المصرية .. :: زمـلــــــــكاوي-
انتقل الى: